Saturday, April 30, 2011

GEmBiRA pLuSs taKuT..hEhE

SalaM All tHe fOlloWer...
HeHE kali ni aku tergerak hati nak share sumething yang best dengan korang la...

Pertamanya..kali ni aku online gune my own LAPPY..huhu poyokan? :) best giler la..haha lantaklah korang nak cakap aku berlagak ke apa kan..haha yang penting gua eppy beb...

second hal pulak..tengah2 tengok AF9  yang memang menyakitkan hati ni....serius la tak jadi langsung gimik depa nak tarik penonton...serius muak...haha..kan?

=-= hAh hal yang ketiga lak...selain dari dapat new lappy kan..aku gak dapat new handphone..haha nice tu boleh la...serius best..giler nak kata tak? ahahaha...phone aku ni tak ada la power sangat....haha just NOKIA X2 01 jer....hahaha poyo ker?



diam tak diam..hari berganti hari...bulan berganti bulan..jam berganti jam..handphone bergantI handphone..haha sengal...dah nak masuk bulan Mei...

sekaligus bulan ni merupakan bulan ke IPTA..haha
yang merisaukan aku ialah..adakah aku akan mara ke ipta dalam bidang yang aku betul2 minat..huhu
sape yang tak terpikir sal ni kan? masa depan ni..huhu


bukan lah nak pikir bukan2...tapi serius aku berharap gilerr dapat join IpTA dengan bidang yang aku betul2 minat..aminnn...




oklah..sampai sini dulu note aku kali ni..insyallah next time dalam bulan MEI myb aku akan kerap berblog..haha
mungkin jugak aku akan kongsi ngn korang sal chinta aku lak lepas ni...
 
p/s: syg abah..umi..and siblings aku..salam...  :)

No comments:

Post a Comment