Wednesday, February 9, 2011

ahhahaah....lame tak update..

salam....
erm....diam punya diam dah bulan februari..diam tak diam juga aku dah lame jadi penggangur tak terhormat..
hahaha....banyak benda jadi kebelakangan ni..semuanya luar biasa dan sungguh luar biasa..diam tak diam juga dah genap la lesen kereta aku umur sebulan...
aku ada dengar ura2 abah aku nak keluarkan kereta untuk aku..tapi aku tak adalah berharap sangat...lau ada tu kira bonus la untuk ak..
aku dalam dilema la blogger...aku tak tahu sama ada nak pergi atau tidak ke temuduga dengan Malaysia Airlines..Aku kena akur dengan umi aku la..memang la ni salah aku sebab gatal tangan pergi buat permohonan..
La ni bila dah dapat aku lak yang tak sure...Sebenarnya aku ada misi aku sendiri..aku berharap gilerr dapat masuk Universiti...
Buat masa ni semua jenis tawaran yang aku dah terima kat rumah adalah SWASTA...hadoi..
antaranya Masterskill...UNITAR...Kolej Teknologi Yayasan Alor Gajah..Kolej Perubatan Seremban...hah yang latest semalam SEGI Kolej...
Hang pa tahu jelah abah aku tu bukannya bagi aku masuk kat ner2 institusi swasta ni selagi IPT kerajaan tak panggil,so aku kena la tunggu result keluar insyallah Mac ni ek?
Hah pasal FB pula aku rasa cam dah tak larat je nak layan sebabnya...kalau ikutkan mula2 dulu aku tak setuju if dorang nak tutup fb..tapi la ni aku rasa patut sangat...banyak disadvantage berbanding yang baik...
ahhah...cite sal berat badan lak..hadoi runsing tol la kepala aku...dah makin TEMBAM ni..huhu
so next week aku decide nak cari keje la..kat ner2 je asal an halal...hahahhaa
sal membe2 lak..BFF aku pun akan balik sini tak lama lg..dengar citer dia nak cari keje kt sini je...hahaha myb da tak larat kot nak keje kt KL uh..lagipun kos sara hidup tu tinggi...aggaagga
padan dengan muka hang acap....
so sekarang before aku sambung belajar misi aku ialah..
  • Turunkan berat badan aku supaya jadi normal balik
  • pilih bidang pe yang aku betul2 minat..(dalam kepala aku just MASSCOM)
  • Tolong abah aku dalam perniagaannya...
  • Aku nak bina otot la kot...ahahhhaha
  • Join je ne2 pertandingan kt sekitar ni...(pertandingan pe tak perlu tau la ek)
  • rapatkan hubungan aku dengan orang tersayang...gagagagagag
hahaahha harap2 semua jalan lancar..aku jugak sedar sejak jadi penggangur tak terhormat ni aku banyak membazir beli baju..ahahahahha tak tau nape aku giler tol nak beli baju..kalau dulu ak ketawakan adik2 aku dan agak sikit bLUrr kenapa so now aku da tau...rase gian giler nak beli baju..pantang nampak kedai..lau singgah tak beli sehelai memang tak sah...hahha penyakit kot...aaggagagaaa
dulu aku tergiler2 dengan lens...sekarang baju lak..umi aku just geleng kepala je la...hahahahaaaa
nak tak nak kena la izinkan juga aku buat sumer tu walaupun aku sedar memang membazir..ahahhah
ala Umi..saya kan anak lelaki tunggal awk..hahhahaha
selain dari kumpul baju2 dengan lens...sekarang ni aku dah gian juga nak kumpul jam tangan..ahhahaaaa
ni pic jam tangan idaman aku..hope one day dapat beli dan peragakan dekat korang..ahhaaahahaha
jam ni dari EPAL tauuu

sekarang ni aku dah ada 6 koleksi jam...tapi tak delah branded sangat..asal an cantik mate memandang dah cukup pada aku...
Hah lagi satu..myb da lambat tuk aku ucap GONG XI FA CAI..hhaahahaa kepada kaum cina terutama kat Malaysia dan istimewanya kat kota singa...Singapore la...
ni tuk u all....

Hahahaa...aku rindu la kat membe sumer.....masing2 dah sibuk...
Hah yang cam aku janji kat korang..aku akan teruskan lagi kisah sal nabi ISA minggu depan...
so ak rasa setakat ni dulu update aku tuk paparan korang...
ni ikhlas dari dalam lubuk hati aku yang hagak2 kecik ni...muauauauaaaahhahha
                                wasalam.........bloggerr


No comments:

Post a Comment