Wednesday, February 23, 2011

Aduh Sekali Lagi..!!!

Hai blogger.....
Semalam ialah hari pertama aku bekerja di sebuah restoran yang agak grand hahahhaha....
Before ni aku telah bekerja di sebuah kedai serbaneka hagak2 24 jam la konon....
aku resign pun sebab de hal yg boleh jadi sweet dan boleh jadi bite sangat.....
actually abah aku tak pernah bagi aku bekerja...
motifnya sebab nak suruh aku dok prepare for coming soon study..^_^
aku bukan tal boleh duduk rumah...just bosan gilerr sebab hari-hari buat aktiviti yang same je...
bagun tidur...kemas bilik...tengok tv...mandi.....makan....online...
hahahahaa tu jela aktiviti aku kalau tak de benda nak buat....
erm..sebabkan abah aku tak restu aku kerja...
so semalam jugak la hari pertama dan hari terakhir aku..
choiii..!!!!
tak pelah...maybe ada sebab my daddy erk....bukan sugar daddy..^_^
tak bagi aku bekerja....
so,sementara menunggu Result Spm keluar ni...
aku kena la duduk rumah je..
harap2 tak pregnant la....huhuhuhuuhu
 MoTIf!!!!
...................................................bLUrrrrRRR...............................................

da tak tau nak tulis pe...
bubYe blogger




No comments:

Post a Comment